söndag 8 september 2013

Underbara söndag.

Idag var en sån där tråkig söndag som det ibland kan vara.

Peter var tvungen och jobba och jag skulle vara hemma själv. Usch jag gillar verkligen inte sånna här söndagar.

Jag pysslade lite granna och vid tre tiden så hamnade jag i soffan framför TVn, det var ngt program om bantning så jag tröttnade ganska snabbt och tog fram laptoppen och började surfa runt, självklart så hamnade jag ju tillslut på ngn porrsida men tänkte att jag skulle hålla mig tills Peter kom hem. Men jag fortsatte ändå att titta och kolla på massa klipp.

Kunde ju självklart inte hålla mig från att pilla lite men hade bestämd mig att inte komma. Jag tror aldrig jag har varit så blöt i hela mitt liv, fittan bokstavligt droppade och var det någongång i mitt liv jag skulle få en fontänorgasm så var det nu. Men ja var duktig och höll mig även fast jag var så nära flera gånger. Efter en timma ungefär kom Peter hem och jag mötte honom vid dörren och innan han ens hade fått av sig skorna tog jag hans hand och förde ner den i mina byxor så han fick känna hur blöt jag var.

Han tryckte ner mig ganska snabbt mot sin bula som på nolltid hade blivigt ganska stor i hans byxor och som en den lilla slynan jag är lydde jag och knäppte snabbt uipp hans gylf och tog hela kuken i munnen.

Ja resten kan ni gissa själva, blev inte så tokig Söndag endå :)
Peter kunde självklart inte låta bli att ta en bild med mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar